Thursday 26 July 2012

i'm back to back!


SALAM RAMADHAN...=) dah cukup umur aku yang ke 23 pada kali ini lagi istimewa tarikh lahir jatuh pada 5 Ramadan...dan menjadi kelainan bagiku...KLIK YER

Dah lama tak update blog ni ngan cerita2, resepi, ataupun bahan p&p aku. Bukannya sengaja tetapi mungkin kekangan masa yang kadang2 wat aku rimas dan tak senang duduk. Banyak sgt nk settle dalam stu masa tambah plak ada masalah cinta, lagi lah serabuttttttt! Buat masa sekarang, aku mungkin rasa tenang pabila berasa dekat dgn orang2 yg aku sayang dan terutamanya dengan ALLAH S.W.T.

Cerita pertamanya pasal intership! biasalah kena wat projek sana sini kat sekolah sampai aku pun tak tau nak mula dari mana. Sakit ati gak dengan pengurusan sekolah tetapi lumrah lah kan..kat sekolah mana2 pum memang begitu keadaannya. Dalam 4 minggu di sekolah, pelbagai masalah yang aku tanggung rasa macam bahu kiri dan kanan aku menanggung batu yang besar. Rasa mahu menangis saja tetapi apakan daya, hidup mesti diteruskan. Yup! Life must go on....Papepom, aku berjaya habiskan sisa-sisa di sekolah dengan melakukan tiga projek dengan baik sekali. Siap wat laporan dan hantar kat guru besar lagi...Yang penting ade cop! =)

Cerita kedua plak..pasal ape agak2nyer....hehehe, pasal CINTA lah pulak yer. Nak mula dari mana yer, hmm...Haaaaaa! mula dari diri aku merasa sangat kecewa...kecewa dan kecewa. Macam mana perasaan korang apabila kita rasa sangat kecewa. tak terkata kan, tu lah..cinta ni kadang2 leh jadi kita sangat2 bahagia dan cinta juga boleh jadi pemusnah hidup. .... bersambung!


1 comment: