Thursday 9 February 2012

SUasana pRaktikum

we'r going starting for the story 'suasana praktikum'....before that klik dulu yer...

dah masuk 2 minggu aku berada di sekolah praktikum...dalam keadaan hari panas yang membahang, aku DEMAM...hmm...agak teruk sampai tak boleh bangun. badan aku panas, kepala dah makin pusing-pusing...jalan pum terhuyung hayang dah..demam panas macam selalu.. badan aku ni mudah sangat kena 'virus' macam nie...kalau ada jer orang dekat-dekat dengan aku yang dah demam, mulalah berjangkit..sakit tekak, selesema dan batuk sebagai pelengkap demam..

pasal kelas pulak, aku agak risau dan takut p&p aku tak dapat berjalan dengan baik. yer..lah,over confident pom tak boleh jugak masa mengajar..dalam masa 2 minggu ni pom aku agak kecewa dengan pengajaran yang aku lakukan...murid kurang berminat dan tidak melibatkan diri dalam aktiviti terutamanya aktiviti kumpulan..macam2 rase...ADUYAIII....macam mana nak settle nih...=(.. risau nyerr.....

tengah fikir dan terus fikir...kena pandai bahagikan masa untuk tidur, rehat dan buat kerja..tapi pape pom mesti kena bangga jadi ckgu PRASEKOLAH....=)

2 comments:

  1. emm...seeloknye,cube dkat dgn student..selami pe isi hati diorang..Insyallh,berkesan ^_^

    ReplyDelete
  2. tenkiu my bro....hehehehe, coz always be my side when i really need someone..=)

    ReplyDelete