Wednesday 1 February 2012

sekolah OH sekolah

sekolah ?? hmm...bermula cerita sekolah  dan debaran sebelum telah ku lalui..tekan yer
hati aku tidak segembira dulu. tidak seceria dulu, tidak setenang dulu...jiwa dan hati kosong tanpa perasaan apabila berada di sekolah praktikum aku..macam susah sangat untuk aku sesuaikan diri..ataupun semua tu hanya perasaan aku belaka??? hmmm....mengeluh lagi dan terus mengeluh...Aku pun tidak pasti apa yang akan berlaku dalam masa 3 bulan nanti...masih dalam keadaaan begini ataupun suasana nya akan berubah..hanya menanti sahaja

Setiap kali aku SUJUD , aku mohon kepada ALLAH S.W.T supaya menenangkan hati ku, permudahkan jalan dan urusan aku selama 3 bulan berpraktikum di sekolah itu..hanya kepadaNYA aku bermohon dan berserah..





No comments:

Post a Comment