Friday 27 January 2012

debaran pRaktikum

hati berdebar-debar untuk esok...hmm, cm ne agak2nyer keadaan kt sekolah esok??




DUK FIKIR SAL  guru besar die ok tak?? ckgu2 baik2 tak? sekolah tu besar tak?? budak-budak pra ok tak ? dan last... ada ckgu hensem tak?? (eh2...yang ni tak leh pikir, nti ada orang marah, hehehhe)....semua persoalan tu bermain di fikiran aku...macam lah aku ni baru pertama kali praktikum...tp memang tak boleh nak dinafikan, setiap kali praktikum debaran tu masih terasa...lebih2 lagi praktikum kali ni ambil masa dalam 3 bulan...lama gilerr...

praktikum kali ni, aku dah tukar pasangan..jap2 yer..bukan pasangan apa-apa pun ek, hehehehe...kawan dalam praktikum lah..sb sbelum ni aku berpasangan dengan kawan aku yang sorang lagi kat sekolah lain(sekolah lama pum best sesangat)...tapi kali ni kat sekolah yang terakhir untuk praktikum, aku berpasangan ngan 'kawan' ni...aku harap dapat sesuaikan diri dengan dia..nak hepy2...nak wat kerja senang ckit..arap kita leh bekerjama dengan baik yer 'kawan'......hopefully we will success..(omputeh jap) hehehehe..=)

Selamat berpraktikum kepada 'sensei' =)
Doa dan harapan aku untuk praktikum esok, agar semua perkara dipermudahkan dan berjalan lancar..INSYALLAH...BERMULA dengan nawaitu yang baik akan memperolehi manfaat pada AKHIRNYA..amin...


SELAMAT BERPRAKTIKUM KEPADA SEMUA KAWAN-KAWAN =)

No comments:

Post a Comment